close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
آموزش نرم افزار حسابداری
loading...

سایت جامع حسابداری

آموزش نرم افزار حسابداری

آخرين ارسال هاي انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
لوله فولادی برق 0 17 moti74
فوايد استفاده از شيشه رنگی پنجره 0 18 moti74
دانلود رایگان کتاب آموزشی نرم افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم 0 52 aliazariacc
دموی رایگان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم 0 163 aliazariacc
دانلود آموزش جامع نرم افزار همکاران سیستم 22 2573 shahriyarzfr
دانلود کتاب حسابداری شرکتی 1 355 7886
اجزاء و عناصر سیستم حقوق و دستمزد 0 385 hesab
دانلود رایگان فایل اکسل مغایرت بانکی 0 404 hesab
آشنایی کلی با سیستم کاری شهرداری 0 188 hesab
حداقل دستمزد سال ۹۲ تصویب شد 0 197 hesab
حسابداري صنعتي 1 321 hajibandeh
حسابداری پیمانکاری 1 275 hajibandeh
دانلود فایل حسابداري مالياتي 0 316 iran
به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدارِِِ 0 190 hesab
شناسایی روش لایفو و فایفو و روش ارزش ویژه 0 191 iran
دانلود آموزش حسابداری بانکی 0 190 iran
روشهای هزینه يابي سفارش كار – مرحله ای 0 547 iran
معرفی نرم افزار رافع 7 0 213 hesab
حسابدارى قراردادهاى بلندمدت پيمانکارى 0 182 hesab
مباني حسابداري دولتي 0 147 hesab

از اسناد حسابداری تا تهیه تراز آزمایشی و ترازنامه تحت اکسل

نوع فایل : Xls

حجم فایل : ۸۱٫۸ KB

منبع فایل : وبلاگ حسابداری تخصصی شریف

رمز فایل : www.accfile.com

 
راهنمایی برای حسابداران جوان و تازه کار جهت اشنا شدن با نحوه ثبت اسناد حسابداری و سند حسابداری و تهیه ترازآزمایشی و تراز کل و سود و زیان و ترازنامه .

لینک دانلود : از اسناد حسابداری تا تهیه تراز آزمایشی و ترازنامه تحت اکسل

 


حسابدار بازديد : 233 پنجشنبه 23 خرداد 1392 زمان : 20:19 نظرات ()

برنامه ی محاسبه عیدی و مالیات عیدی سال ۱۳۹۱ تحت اکسل

برنامه ی محاسبه عیدی و
 مالیات عیدی سال 1391 تحت اکسل

برنامه ی محاسبه عیدی و مالیات عیدی سال ۱۳۹۱ تحت اکسل

  در این برنامه ، مالیات عیدی بدون در نظر گرفتن سایر درامد های سالانه پرسنل محاسبه میگردد ، لیکن اگر تمایل دارید بر مبنای درامد مشمول مالیات سالانه ( رویه قانونی و متعارف ) محاسبات انجام شود  به این پست بروید و ان برنامه را استفاده نمائید 

نوع فایل : XLSX

حجم فایل : ۲۶۴ KB

منبع : دانلود سنتر تخصصی حسابداری

تهیه کننده : آقای میلاد تمیزی

رمز فایل : www.accfile.com

 

امکانات برنامه :

- امکان محاسبه و ورود اطلاعات برای ۱۰۰ نفر

- محاسبه عیدی مطابق با قوانین جاری کشور و  کبیسه بودن سال ۹۱

- محاسبه مالیات متعلقه بر اساس قوانین سال ۱۳۹۱

- تهیه لیست عیدی پرسنل

- تهیه لیست پرداخت عیدی پرسنل

- صورت وضعیت کلی عیدی پرسنل

 

راهنمای استفاده : قبل از باز کردن فایل اکسل ، فایل راهنمای ضمیمه شده در فایل دانلودی را مطالعه و با دقت به خواسته های فایل عمل نمائید ، دقت کنید در صورت عدم نصب فونت استفاده شده در برنامه که در فایل راهنما نیز توضیح داده شده است ، ممکن است ظاهر برنامه برای شما نامرتب باشد اما در صورت نصب فونت با برنامه ایی شکیل مواجه خواهید شد

- این برنامه کاملا رایگان ارائه شده است و تنها هزینه ی آن ذکر یک صلوات است !

- دوستانی که درخواست سفارشی سازی برنامه را دارند میتوانند از قسمت تماس با ما مطرح نمایند 

 

 

لینک دانلود : برنامه ی محاسبه عیدی و مالیات عیدی سال ۱۳۹۱ تحت اکسل V4


 

حسابدار بازديد : 123 چهارشنبه 22 خرداد 1392 زمان : 20:5 نظرات ()

برنامه فروشگاهی با اکسل جهت مغازه ها و فروشگاهها

نوع فایل : Xls

حجم فایل : ۱٫۹۹ MB

تهیه کننده فایل : قاسم وجدانی

رمز فایل : www.accfile.com

 
 
قابلیت برنامه :تعریف کالا – کنترل کالای صادره به لحاظ موجودی انبار – نمایش مانده  لحظه ای کالا

ثبت درامد خدمات – ثبت هزینه ها  – محاسبه سود و زیان به همراه بدهکاران کالا و خدمات

لینک دانلود برنامه فروشگاهی با اکسل جهت مغازه ها و فروشگاهها

حسابدار بازديد : 738 سه شنبه 21 خرداد 1392 زمان : 20:1 نظرات ()

نرم افزار حسابداری رافع 7 - اوریجینال

نرم افزار حسابداری رافع 7  - اوریجینال

  + آموزش نرم افزار حسابداری رافع 7

 + آموزش اظهارنامه مالیاتی

امکانات :
الف ) حسابداری مالی :
امکان مشاهده ، در تعریف وتدوین سرفصل های حسابداری مورد نیاز دلخواه سطوح : کل، معین، تفصیلی
امکان تعریف و تدوین هزینه ها و درآمدهای مربوط به هر بنگاه اقتصادی به صورت متغیر و ثابت
امکان مشاهده کدهای رزرو شده سیستم اتوماتیک( مورد استفاده در ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری)
امکان مرتب سازی آرتیکل های تشکیل دهنده اسنا د در چاپ اسناد
امکان تعریف و تدوین نوع مشتریان مرتبط با شرکت و ایجاد معین حسابداری بر اساس گروه ( بدهکاران و بستانکاران تجاری)
امکان تعریف و تدوین اشخاص شامل مشتریان (بدهکاران و بستانکاران ) ، بازاریابان ، تنخواه گردان ، سهامداران
امکان ارتباط اتوماتیک اشخاص با سرفصلهای حسابداری
امکان ملاحظه فهرست تمامی مشتریان مرتبط با شرکت ( تدوین شده در قسمت نوع مشتریان )
امکان تعیین و تخصیص گروه خاصی از تفصیلیها برای معین های مختلف ( مشتریان ، تنخواه گردانان ، بازاریابان ، سهامداران ، حسابهای بانکی و تفصیلی های مشترک)
امکان تخصیص تفصیلی های مربوط به سرفصل معین صندوق ( تعریف صندوق به تعداد دلخواه )
امکان تنظیم تفصیلی های مشترک بین دو یا چند معین مختلف و ایجاد ارتباط منطقی بین تفصیلی های یاد شده
امکان ملاحظه فهرست کامل اسناد ونامه های حسابداری ( شامل کلیه نامه های ارسالی از قسمتهای مختلف برنامه، اسنادپیش نویس، اسناد موقت و اسناد دائم )
امکان ثبت اسناد در قسمت پیش نویس جهت نگهداری و اعمال تغییرات احتمالی بر روی آنها
امکان کپی برداری از اسناد و استفاده دراسناد دیگر
امکان کپی برداری از ردیف در اسناد حسابداری
امکان بازسازی اسناد ( ردیف کردن شماره اسناد بر اساس تاریخ )
امکان ثبت و ویرایش سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک
امکان ثبت و ویرایش دستی سند افتتاحیه
امکان ثبت اتوماتیک سندهای حسابداری جدید و اصلاحی( با استفاده از قابلیت صدور اسناد به طور اتوماتیک )
امکان ثبت دلخواه سندهای جدید واصلاحی با قابلیت تنظیم دستی اسنا د
امکان صدور اسناد بصورت دستی
امکان صدور قبوض دریافت ( وجه نقد، چک شرکتی، سفته ، حواله بانکی ، ... وسایراسناد)
امکان صدور قبوض پرداخت ( وجه نقد، چک شرکتی، خرج چک اشخاص ، سفته ، حواله بانکی، ... وسایراسناد)
امکان تایید یک یا چند سند موقت صادره
امکان تایید وادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامی
امکان تهیه کاربرگ اسناد حسابداری
امکان انبار گردانی ریالی بصورت اتوماتیک
امکان ثبت سند اختتامیه در پایان دوره مالی به صورت اتوماتیک
امکان انتقال سند اختتامیه به سند افتتاحیه
امکان چاپ اسناد حسابداری و قابلیت دریافت خروجی به Excel
امکان مشاهده و چاپ سرفصلهای حسابداری تعریف شده و تطبیق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی
امکان چاپ اسناد اعم از سند افتتاحیه و سایر اسنا د در فرمتهای مختلف جهت نگهداری
امکان مشاهده و پیگیری پیوستها از داخل سند حسابداری
امکان ملاحظه دفاتر حسابداری در سطوح: کل، معین، تفصیلی و روزنامه
امکان پیگیری و مشاهده اسناد و پیوستها در آرتیکلهای دفاتر حسابداری ( کل - معین - تفصیلی - روزنامه )
امکان جستجوی اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ ، مشخصات سند و ...
امکان مرتب سازی شماره اسناد بر اساس تاریخ ثبت .
امکان ملاحظه آمار بدهکاری و بستانکاری و میزان اختلاف هر سند
امکان کنترل خودکار سیستم از عملیات اجرایی بر روی اسناد (حذف ، ویرایش ، ثبت و...).
سیستم خزانه داری
امکان ثبت کلیه دریافتها از اشخاص (مشتریان ، سهامداران ، بازاریابان ، تنخواه گردان) و درآمدها .
امکان ثبت کلیه پرداختها به اشخاص (مشتریان ، سهامداران ، بازاریابان ، تنخواه گردان) و هزینه ها.
امکان ثبت دریافتها در قبض دریافت به صورت نقدی ، چک اشخاص ، حواله های بانکی و تنخواه گردان.
امکان ثبت پرداختها در قبض پرداخت به صورت نقدی ، چک شرکت ، خرج چک اشخاص ، حواله های بانکی و تنخواه گردان.
امکان ثبت سندهای حسابداری مربوط به دریافت و پرداخت موسسه به صورت کاملاً اتوماتیک.
امکان ملاحظه فهرست قبوض دریافت و پرداخت.
امکان ردیف کردن ( سورتینگ ) فهرست قبوض بر اساس شماره ، تاریخ و ...
امکان ثبت کلیه حواله های بانکی وارده و صادره.
امکان ملاحظه هر لحظه اسناد حسابداری مربوط دریافت و پرداختهای موسسه از داخل برگه های مربوطه
امکان چاپ کلیه قبض های دریافت و پرداخت جهت بایگانی و ارائه به اشخاص طرف حساب.
امکان تهیه گزارش در هر لحظه از موجودی صندوق و بانک بصورت جزء و کل.
امکان تهیه و ملاحظه ریز گردش صندوق در هر لحظه در دفاترحسابداری با امکان تعیین محدوده تاریخ.
امکان ثبت همزمان سند حسابداری مربوط به دریافت و پرداخت و ملاحظه سند مربوطه.
امکان جستجوی ویژه در فهرست قبض های دریافت و پرداخت و ملاحظه همزمان سند مربوطه.
امکان استفاده از تفصیلی های متغیر (شناور) در عملیات نقدینگی .
گزارشات حسابداری مالی
تراز آزمایشی در سطح گروه ( چهار ، شش و هشت ستونه )
تراز آزمایشی در سطح کل ( چهار ، شش و هشت ستونه )
تراز آزمایشی در سطح معین ( چهار ، شش و هشت ستونه )
تراز آزمایشی در سطح تفصیلی ( چهار ، شش و هشت ستونه )
سند خلاصه حسابداری با قابلیت تعیین محدوده گزارش توسط کاربرو همچنین تعیین محدوده تاریخ جهت دفتر نویسی
صورت حساب ریز تفصیلی های ویژه شامل : اشخاص،اموال،حسابهای بانکی و ... بر اساس محدوده هر کدام و گروهها
مانده حساب های تفصیلی ویژه شامل : اشخاص، اموال، حسابهای بانکی و ... بر اساس محدوده هر کدام و گروهها
مانده حساب های معین در حساب های کل با امکان انتخاب محدوده حساب
مانده حساب های تفصیلی در معین های مربوطه با امکان انتخاب محدوده حساب
امکان تهیه گزارش تراز ویژه ( کل ، معین ، تفصیلی در یک نگاه )
امکان تهیه و ملاحظه صورتحساب کلی از مشتریان و بازاریابان
امکان تهیه گزارش سود عملکرد بازاریابان و مشتریان با قابلیت انتخاب محدوده
امکان تهیه گزارش ویژه از حساب تفصیلی مشتریان و کالای فروش رفته
حساب عملکرد سود و زیان ( استاندارد )
امکان تهیه ترازنامه در تاریخهای مختلف و یا پایان سال مالی موسسه مطابق با استانداردهای حسابداری
امکان تهیه گزارش کاربرگ پایان سال بر اساس استانداردهای موجود و به صورت تحلیلی
امکان خروجی کلیه گزارشات به برنامه Word و Excel و تحت عنوان فایلهای گرافیکی وهمچنین چاپ آنها
امکان تعیین محدوده تاریخی ، نام کاربر ، نام کامپیوتر و محدوده شماره اسناد برای تمامی گزارشات
ب ) خرید و فروش :
امکان ثبت پیش فاکتور کالا همراه با خدمات ، کـسورات و اضافات
امکان صدور فاکتور فروش از روی پیش فاکتور فروش
امکان صدور فاکتور فروش و صدور اتوماتیک حواله خروج از انبار
امکان صدور فاکتور برگشت از فروش
امکان صدور فاکتور خرید
امکان صدور فاکتور برگشت از خرید
امکان ثبت و استفاده از انواع خدمات در فاکتورها به صورت پارامتریک قابل تعریف توسط کاربر و برقراری ارتباط با سرفصلهای حسابداری
امکان ثبت تعداد نامحدود اضافات و کـسورات (تخفیفات خرید و فروش) و استفاده در فاکتورها به صورت پارامتریک قابل تعریف توسط کاربر و برقراری ارتباط با سرفصلهای حسابداری .
امکان ملاحظه لحظه ای موجودی انبار در هنگام صدور فاکتور و یا پیش فاکتور.
امکان مشاهده سند حسابداری و برگه مجوز خروج انبار از داخل فاکتور فروش
امکان مشاهده سند حسابداری و برگه رسید کالا از داخل فاکتور خرید
امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان برای صدور فاکتور فروش.
امکان ثبت فاکتور فروش از موجودی چند انبار بطور همزمان.
امکان تسویه فاکتور فروش به صورت نقد ، چک اشخاص ، حواله ، تنخواه و یا نقد و نسیه.
امکان اعمال تخفیف به صورت درصدی و یا مقداری در فاکتورها.
امکان ثبت فاکتور فروش به صورت نسیه و اعمال در حساب بدهکاری شخص به صورت کاملاً خودکار.
امکان ثبت فاکتور برگشت از فروش همراه با اضافات و کـسورات ، و برگشت درصد بازاریاب .
امکان استفاده قیمتهای پیشنهادی ثبت شده در زمان تعریف کالا ( 3 قیمت فروش )
امکان تسویه فاکتور برگشت از فروش به صورت نقد ، چک شرکت ، حواله ، چک اشخاص و تنخواه.
امکان مشاهده فهرست کامل کلیه فاکتورها(پیش فاکتور ، فروش ، برگشت از فروش ، خرید و برگشت از خرید و ردیف کردن ( سورتینگ ) بر اساس شماره ، تاریخ ، نام عامل ، مبلغ فاکتور و ... .
امکان تنظیم و طراحی فاکتور فروش با تنظیمات دلخواه کاربر بطور مثال استفاده از آرم شرکت در سربرگ فاکتورها ، تغییرات نوع اندازه ، رنگ و فونتهای فاکتور ، محل قرارگرفتن و نمایش دادن مشخصات مورد نظر ، تعداد ردیفهای فاکتور و ...
امکان چاپ فاکتورهای فروش به صورت استاندارد سیستم همراه با انجام تنظیمات سفارشی کاربر.
امکان مشاهده و پرداخت درصد بازاریاب ( پورسانت ) در هر فاکتور.
امکان تعریف تعداد نامحدود واسطه (ویزیتور) و استفاده در فاکتورهای فروش و محاسبه خودکار پورسانت تخصیص یافته با مکانیزمهای قابل تعریف و صدور سندهای مالی.
امکان تعیین بازاریاب مربوط به هر مشتری در زمان تعریف.
امکان خروجی کلیه مشخصات کالاهای ثبت شده به Excel‌ و یا ذخیره کردن فایلها در فرمتهای مختلف گرافیکی.
امکان جستجو و یافتن کالاها و اشخاص از طریق کد ، نام مشخصه کالا.
امکان ثبت فی کاردکـس به دو صورت اتوماتیک و دلخواه بر روی فاکتور برگشت از فروش.
گزارشات سیستم خرید و فروش
امکان تهیه و ملاحظه صورت خریداران یک کالا به صورت کلی و یا همراه با ریز حساب.
امکان تهیه گزارش از صورت کالاهای فروش رفته بر اساس واحد اصلی و فرعی.
امکان ملاحظه عملکرد کالاها با اشخاص یا اشخاص با کالاها بر اساس محدوده تاریخ.
امکان ملاحظه صورت کالاهای فروخته شده به یک شخص همراه با مقدار و مبلغ و یا جزئیات فاکتور.
امکان تهیه صورت کالاهای خریداری شده از یک شخص و فروخته شده به یک شخص.
امکان تهیه گزارش ویژه از فروش یک کالا ( بیشترین فروش ، کمترین فروش ، گرانترین فروش ، ارزانترین فروش و ...)
امکان تهیه وملاحظه صورت دریافت کنندگان خدمات براساس مشخصه شخص ویا کلیه مشخصات فاکتورمربوطه.
امکان مشاهده صورت خدمات ارائه شده به یک شخص بر اساس نام و مشخصه و یا بر اساس مشخصات فاکتور.
امکان مشاهده کـسورت و اضافات فروش مربوط به یک شخص و یا کلیه اشخاص در فاکتورهای خرید و فروش.
امکان ملاحظه صورت عملکرد یک کالا با بازاریاب و بالعکـس.
امکان تهیه گزارش ویژه از فروش به صورت ( نقد ، نسیه ،چک) در کالاها.
امکان تهیه و ملاحظه پورسانت کالاهای فروش رفته.
امکان مشاهد سود و زیان موردی حاصل از فروش کالاها به صورت مجزا و یا مشترک.
امکان تهیه گزارش از فروش و مرجوعی از فروش کالاها.
امکان تهیه صورت کامل فاکتورهای فروش مربوط به یک مشتری یا تمام مشتریان شرکت.
امکان تهیه خروجی کلیه گزارشات به Excel‌ .
ج) انبار داری :
امکان تعریف و ایجاد انـبارهای مختلف ( نامحدود )
امکان گروهبندی یا طبقه بندی کالاها در دو سطح ( اصلی و فرعی )
امکان تعریف تعداد نامحدود کالا و کدگذاری روی کالاها تا 70 رقم و حرف ( فارسی و انگلیسی ).
امکان تعریف سه قیمت مختلف برای فروش کالاها و تعیین درصد بازاریابی برای هر کالا .
امکان نگهداری موجودی کاردکـس کالاها با سه روش میانگین ساده ، موزون و FIFO‌ .
امکان نگهداری کالاهای انبارها با فرمتهای مواد اولیه ، درجریان ساخت ، ساخته شده
امکان سورتینگ بر اساس فرمتهای مواد اولیه ، درجریان ساخت ، ساخته شده در فهرست کالاهای انبار
امکان ثبت موجودی ابتدای دوره کالاها و اعمال ثبت اتوماتیک ریالی در سند افتتاحیه
امکان مشا هده لحظه ای موجودی کالا در لیست کالاهای انبار
امکان تعریف کالاها با حد سفارش با قابلیت کنترل لحظه ای و آلارم بر روی فاکتور فروش
امکان تعریف و تدوین واحدهای مختلف شمارش کالا به صورت دو واحده ( واحد اصلی و فرعی )
امکان اعلام آگاهی لحظه ای تمامی عملیات انجام شده در واحدهای مختلف خرید و فروش به واحد انبار و حسابداری ( بدین منوال که :با صدور هرگونه فاکتور خرید و فــــروش، در لحظه، نامه ای جهت اطلاع واحدانبار جهت کاهش یا افزایش موجودی های کالا و اطلاع واحد حسابداری جهت صدورسند اتوماتیک یا دستی عملیات انجام شده)
امکان مشاهده و کنترل و چاپ صورت تفکیک شده نامه های مختلف انبارهای مختلف ( رسید کالا ، مجوز خروج و حواله های انبار )
امکان صدور حواله فی ما بین انبارها
امکان ملاحظه فهرست تمامی درخواست های انتقال کالا فیمابین انبارهای مختلف
امکان صدور حواله و رسید دستی انبار ( ورود و خروج کالا بدون صدور فاکتور خرید و فروش )
امکان چاپ رسید و حواله انبار
گزارشات انبار
کارت حسابداری موجودی کالا ( ریالی) همراه با فی وارده و صادره یا بدون فی وارده و صادره
امکان تهیه گزارش ویژه کارت حسابداری موجودی کالا در محیط EXCEL
امکان تهیه گزارش کارت موجودی کالا ( ریالی ) بر اساس انتخاب محدوده انبار و تعیین نحوه نمایش شرح کالا
کارت موجودی کالا (تعدادی) بر اساس انتخاب نام انبار و تعیین نحوه نمایش شرح کالا
صورت موجودی های جنــســی انبارها بر اساس محدوده نوع کالا (مواد اولیه ، درجریان ساخت ، ساخته شده ) و یا انبار انتخابی
صورت موجودی های جنــســی انبارها بر اساس محدوده انبارها
صورت موجودی های جنــســی به تفکیک حد سفارش کالاها بر اساس محدوده نوع کالا (مواد اولیه ، درجریان ساخت ، ساخته شده )
صورت موجودی های جنــســی به تفکیک حد سفارش کالاها بر اساس محدوده انبارها
آمارگردش کالاها بر اساس برگه های انبار
صورت فروشهای یک انبار بر اساس محدوده انبار
د) اموال و دارایی های ثابت :
امکان ثبت و تعریف کلیه گروه های اثاثیه اداری شامل: اموال،ماشین آلات و تجهیزات موجود در شرکت
امکان ثبت کلیه اموال و دارایی های ثابت اختصاص یافته به گروه های مختلف اموال، ماشین آلات و تجهیزات
امکان ثبت مشخصات مربوط به کلیه مشتریان مرتبط با خرید یا فروش اموال
امکان ملاحظه کامل مشخصات تمامی مشتریان مرتبط با خرید یا فروش اموال
امکان ثبت فاکتورهای مختلف جهت خرید یا فروش اموال
امکان ملاحظه فهرست کامل فاکتورهای خرید یا فروش اموال
امکان ثبت فاکتورهای ویژه تعمیرات ونگهداری اموال
امکان ثبت ذخایراستهلاک اموال مختلف در روشهای متفاوت مطابق با اصول قانون مالیات های مستقیم (روش مستقیم،نزولی)
گزارشات اموال
صورت موجودی اموال بر اساس محدوده اموال
صورت موجودی گروه های اموال
صورت وضعیت گردش یک اموال
صورت وضعیت ذخایر استهلاک اموال
صورت اموال خریداری شده
صورت اموال فروخته شده
صورت اموال تعمیر شده
صورت فروشندگان اموال
صورت خریداران اموال
صورت تعمیرکنندگان اموال
ه ) چک و بانک :
دریافت و پرداخت
امکان ثبت کلیه دریافتها از اشخاص (مشتریان ، سهامداران ، بازاریابان ، تنخواه گردان) و درآمدها .
امکان ثبت کلیه پرداختها به اشخاص (مشتریان ، سهامداران ، بازاریابان ، تنخواه گردان) و هزینه ها.
امکان ثبت دریافتها در قبض دریافت به صورت نقدی ، چک اشخاص ، حواله های بانکی و تنخواه گردان.
امکان ثبت پرداختها در قبض پرداخت به صورت نقدی ، چک شرکت ، خرج چک اشخاص ، حواله های بانکی و تنخواه گردان.
امکان ثبت سندهای حسابداری مربوط به دریافت و پرداخت موسسه به صورت کاملاً اتوماتیک.
امکان ملاحظه فهرست قبوض دریافت و پرداخت.
امکان ردیف کردن ( سورتینگ ) فهرست قبوض بر اساس شماره ، تاریخ و ...
امکان ثبت کلیه حواله های بانکی وارده و صادره.
امکان ملاحظه هر لحظه اسناد حسابداری مربوط دریافت و پرداختهای موسسه از داخل برگه های مربوطه
امکان چاپ کلیه قبض های دریافت و پرداخت جهت بایگانی و ارائه به اشخاص طرف حساب.
امکان تهیه گزارش در هر لحظه از موجودی صندوق و بانک بصورت جزء و کل.
امکان تهیه و ملاحظه ریز گردش صندوق در هر لحظه در دفاترحسابداری با امکان تعیین محدوده تاریخ.
امکان ثبت همزمان سند حسابداری مربوط به دریافت و پرداخت و ملاحظه سند مربوطه.
امکان جستجوی ویژه در فهرست قبض های دریافت و پرداخت و ملاحظه همزمان سند مربوطه.
امکان استفاده از تفصیلی های متغیر (شناور) در عملیات نقدینگی .
چک و بانک
امکان ثبت کلیه حسابهای بانکی شرکت اختصاص کد تفصیلی مربوط به حسابداری ومانده حساب ابتدای دوره مربوط به سند افتتاحیه
امکان ثبت کلیه حساب های بانکی اشخاص ( پرسنل و مشتریان مرتبط با شرکت )
امکان ثبت چکهای ابتدای دوره شرکت و ارتباط همزمان و اتوماتیک با سند افتتاحیه
امکان ثبت چکهای ابتدای دوره اشخاص و ارتباط همزمان و اتوماتیک با سند افتتاحیه
امکان ملاحظه فهرست کامل حساب های بانکی شرکت
امکان ملاحظه فهرست کامل حساب های بانکی اشخاص
امکان ملاحظه تمامی چک های پرداختنی شرکت ، چک های پاس شده، چک های صندوق و چک های باطل شده و چاپ آنها
امکان ملاحظه تمامی چک های دریافتنی ، چک های برگشتی، چک های خرج شده، چک های نقد شده، چک های وصول شده ، ابطال شده و اسناد بانکی
امکان ثبت کلیه حواله های بانکی وارده و صادره
امکان ملاحظه فهرست کامل حواله های بانکی وارده و صادره
امکان مشاهده و ثبت هزینه های بانک
امکان خواباندن چکها به حساب های مختلف شرکت
امکان انجام کلیه عملیات بانکی شامل : واریز وجه نقد، برداشت وجه نقد، حواله های بانکی، هزینه های بانکی،
امکان کنترل چکهای شرکت ( پرداختی ) شامل اعلام وصول چک ، وصول چک و واریز به صندوق ، ابطال چک
امکان کنترل چکهای اشخاص ( دریافتی ) شامل اعلام وصول چک ، وصول چک و واریز به صندوق ، ابطال چک
امکان ملاحظه فهرست کامل برگه های عملیات بانکی ( عملیات نقدی ، چکهای شرکت ، چکهای اشخاص )
امکان چاپ روی چک در قالبها ی مختلف مربوط به بانک های و حسابهای جاری مختلف
امکان مشاهده سند حسابداری از داخل برگه عملیات چک و بانک
امکان مشاهده لحظه ای صورت وضعیت چکهای دریافتنی و پرداختنی از ابتدا تا هفت روز آینده در صفحه اصلی چک و بانک ( تعدادی و ریالی )
گزارشات
صورت چک های پرداختنی بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصیلی اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده گزارشگیری بر اساس تاریخ صدور و سررسید چک.
صورت چک های دریافتنی بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصیلی اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده گزارشگیری بر اساس تاریخ صدور و سررسید چک.
صورت چک های پرداختنی معوقه بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصیلی اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده گزارشگیری بر اساس تاریخ صدور و سررسید چک.
صورت چک های دریافتنی معوقه بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصیلی اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده گزارشگیری بر اساس تاریخ صدور و سررسید چک.
صورت وضعیت چک های عمل شده شرکت بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصیلی اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده تاریخ بر اساس صدور و سررسید و انواع چکها شامل همه چکهای عمل شده ، پاس شده ،چکهای صندوق ، باطل شده.
صورت وضعیت چک های عمل شده اشخاص بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصیلی اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده تاریخ بر اساس صدور و سررسید و انواع چکها شامل همه چکهای عمل شده ، وصول شده ، خرج شده ، برگشتی ، نقد شده ، باطل شده.
صورت حواله های بانکی دریافتی بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ ، همچنین تعیین محدوده تاریخ حواله ها.
صورت حواله های بانکی پرداختی بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ ، همچنین تعیین محدوده تاریخ حواله ها.
صورت واریزی های نقد به بانک بر اساس محدوده بانک و تاریخ
صورت برداشت های نقد از بانک بر اساس محدوده بانک و تاریخ
امکان انتقال وجوه نقد از یک بانک به بانک دیگر
صورت هزینه های بانکی بر اساس محدوده بانک و تاریخ
صورت چکهای در جریان وصول بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، حساب بانکی شرکت ، سرفصلهای حسابداری و مرتب سازی گزارش بر اساس تاریخ صدور ، سررسید ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنین تعیین محدوده تاریخ بر اساس صدور و سررسید و محدوده حساب بانکی اشخاص
صورت چکهای اول دوره شرکت و اشخاص
صورت چکهای خرج شده به اشخاص
*** سایر اطلاعات :
قابلیت های شاخص نرم افزار رافع 7
امکانات ویژه نرم افزار :
تمامی گزارشات سیستم بر اساس محدوده تاریخ و محدوده کاربر و کامپیوتر ثبت شده قابل استخراج می باشد.
, excel امکان انتقال دفاتر حسابداری به محیط
امکان برقراری ارتباط با بارکد بی سیم(پرتابل) و با سیم.
امکان طراحی فاکتور فروش در قالبهای دلخواه
7 : مشخصات فنی نرم افزاری رافع
Win 7 , Win Vista , Winxpسیستم های عامل مورد نیاز نرم افزار رافع ویژه
زبان بکارگرفته شده (inter face) در این نرم افزار، زبان برنامه نویسیC++ که یکی از قدرتمند ترین ابزارهای برنامه نویسی می باشد.
**** این مجموعه به همراه آموزش نرم افزار می باشد. آموزش به صورت فیلم در 14 جلسه ی آموزشی با صدای استاد و فیلم برداری از روی دسکتاپ کامپیوتر.

8- این مجموعه در بر دارنده ی آموزش تکمیل اظهارنامه به شرح زیر می باشد :
حسن این روش آموزشی در تکرار کلاس بطور دلخواه می باشد. در خودآموز حسابداری نیاز با روشی روبرو می گردید که هرگز در دوره های آموزشی دیگر با آن مواجه نبوده اید و می توانید با مبلغـی اندک برای پیشرفت کاری خود سرمایه گذاری کرده و از هم اکنون چندین برابر آن را به درآمد خود بیفزائید. شما با استفاده از خودآموز حسابداری نیاز تجربه کاری مفید و تکنیکهای کاربردی را به محل کار یا منزل خود برده و در مدتی کوتاه تبدیل به یک حسابدار ماهر شوید. با استفاده از این دوره غیر حضوری، مهارتهای حسابداری را بصورت گام �

روش خرید: برای خرید نرم افزار حسابداری رافع 7 + آموزش و اظهارنامه - اوریجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار حسابداری رافع 7 + آموزش و اظهارنامه - اوریجینال


حسابدار بازديد : 365 چهارشنبه 10 خرداد 1391 زمان : 19:1 نظرات ()

آموزش جامع نرم افزار رافع 7 و تكميل اظهارنامه مالياتي - اوريجينال

شماره ثبت در اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي و مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال : 736

اين مجموعه شامل دو بسته اوريجينال بي نظير مي باشد.
1- خود اموز حسابداري نياز - آموزش تنظيم اظهارنامه ي مالياتي - اوريجينال شركتي
توضيحات :
حسن این روش آموزشی در تکرار کلاس بطور دلخواه می باشد. در خودآموز حسابداری نیاز با روشی روبرو می گردید که هرگز در دوره های آموزشی دیگر با آن مواجه نبوده اید و می توانید با مبلغـی اندک برای پیشرفت کاری خود سرمایه گذاری کرده و از هم اکنون چندین برابر آن را به درآمد خود بیفزائید. شما با استفاده از خودآموز حسابداری نیاز تجربه کاری مفید و تکنیکهای کاربردی را به محل کار یا منزل خود برده و در مدتی کوتاه تبدیل به یک حسابدار ماهر شوید. با استفاده از این دوره غیر حضوری، مهارتهای حسابداری را بصورت گام به گام و اصولی به مهارتهای خود خواهید افزود.





در این پکیج شما با سرفصلهای مهم و کلیدی مالیاتی آشنا خواهید شد:



* بستن حسابها و تهيه گزارشات مالي

مهمترین بخش حسابداری در پایان دوره مالی بستن حسابها و تهیه گزارشات مالی می باشد. شما در این فصل با انواع گزارشات اصلی و نحوه بستن حسابهای موقت و به دست آوردن سود یا زیان عملکرد و همچنین بستن حسابهای دائم و انتقال آنها به سال مالی بعد آشنا خواهید شد و ...
* تحرير دفاتر قانوني

دفتر روزنامه و کل به عنوان دفاتر اصلی شرکت شناسایی و تحریر می شود. شما در این فصل با چگونگی ثبت رویدادهای مالی در دفتر روزنامه و انتقال آن به دفتر کل آشنا خواهید شد و عواملی که باعث رد دفاتر خواهد شد به شما آموزش داده می شود و ...
* تنظيم اظهار نامه مالياتي

یکی از استفاده کنندگان ذیصلاح برون سازمانی شرکت، سازمان امور مالیاتی می باشد. برای اینکه بتوانیم بطور خلاصه عملکرد شرکت را در اختیار ممیزین مالیاتی قرار دهیم تحریر و تنظیم اظهارنامه مالیاتی جزو عناصر مهم در پایان دوره مالی می باشد که شما در این سرفصل از آموزش، با نحوه تحریر و تنظیم اظهارنامه بطور کامل آشنا خواهید شد و ...
* تنظيم اظهار نامه ماليات بر ارزش افزوده

اغلب موسسات و شرکتها، مشمول مالیات بر ارزش افزوده (VAT) می باشند و به دلیل اطلاعات اندک حسابداران در زمینه تحریر و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده این سرفصل از آموزش می تواند شما را در این مهم بطور مفصل یاری نماید و ...
- جزوات قابل پرينت





معمولاً در هر دوره آموزشی کارآموزان جهت یادگیری بیشتر مطالب گفته شده توسط اساتید، آن مطالب را بصورت یادداشت یا جزوه تحریر می نمایند، در این روش آموزش برای جلوگیری از تحریر مطالب و بالا بردن میزان دقت کارآموزان، این مطالب در نرم افزار بصورت فایلی جداگانه تحت عنوان جزوه آموزشی طراحی شده که شما می توانید به راحتی از آن چاپ و استفاده نمائید.

-قابل نصب بر روی ویندوزهایXp-Seven-Vista

2- آموزش مقدماتي نرم افزار حسابداري رافع 7 به صورت فيلم
توضيحات :
ارائه شده روي يك دي وي دي
قابل اجرا روي رايانه ( كامپيوتر)





تذكر : تكثير از روي اين محصول مجاز نيست. اين محصول متعلق به انتشارات كتابدار توس با شماره ثبت 8717 مي باشد.

نرم افزارهای حسابداری امروزه کاربرد گسترده ای یافته اند. در این میان نرم افزار رافع 7 در بین بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها مورد استفاده واقع می شود.
این مجموعه در بردارنده ی آموزش نرم افزار حسابداری رافع به شکل فیلم می باشد و به زبانی ساده محیط برنامه را از نصب تا اجرا بیان کرده و در قالب یک مثال ( شرکت شیرین پخش مشهد ) کلیه ی بخش های نرم افزار را آموزش می دهد.


آموزش رافع 7 به شکل فیلم
قابل اجرا روی رایانه های شخصی
قابل اجرا روی دستگاه های پخش خانگی پس از باز کردن فایل فشرده
قابل استفاده برای کلیه افرادی که می خواهند بدون کمک حسابدار از رافع 7 بهره برند.
فابل استفاده برای حسابداران و مدیران مالی
قابل استفاده برای دانشجویان مدیریت و حسابداری برای مقاصد آموزشی
قابل استفاده توسط کلیه ی مراکز آموزشی فنی و حرفه ای و ... برای مقاصد آموزشی
قابل استفاده توسط کلیه ی شرکت ها و موسسات و فروشگاه ها
قابل استفاده توسط کلیه ی مدرسین و دانشگاه ها.
هدیه ی ویژه خرید شما یک جلد کتاب الکترونیکی که به همراه محصول خريداري شده ارسال خواهد شد.
هديه ي اختصاصي شما تعدادي مقالات زبان اصلي و نيز مقالات فارسي در زمينه ي حسابداري مي باشد.

توضيح درباره ي محتواي محصول :
ضمن انجام عمليات توسط مربي از روي دسكتاپ رايانه فيلم برداري شده است و عمليات در حال انجان با توضيحات و صداي مربي همراه است.
مربي در اين مجموعه ابتدا مراحل نصب نرم افزار رافع 7 را آموزش داده، سپس به افتتاح سال مالي و ورود اطلاعات يك شركت فرضي پرداخته و سند و ثبت روزنامه مي زند. در نهايت به تهيه ي انواع گزارشات مي پردازد.





توجه توجه : ادارات،شركت ها،مراكز فني و حرفه اي ،مجامع حسابداري ، گروه هاي دانشجويي و ... در صورت خريد يك جا براي گروه خود از تخفيفات ويژه ي 10 تا 30% برخوردار خواهند شد.

*** هديه ي ويژه ي خريد شما يك جلد كتاب پي دي اف ديگر است كه فايل اشانتيون شما با سي دي محصول ارسالي و در داخل همان سي دي عرضه خواهد شد.

**** جهت بهره مند شدن از اشانتيون هاي اينترنتي ما حتما آدرس ايميل و تلفن همراه خود را وارد نماييد.

توجه توجه : اين مجموعه ، كتاب كاغذي نيست و به صورت نرم افزار ارائه مي شود. كتاب پي دي اف اهدايي به عنوان اشانتيون نيز همين گونه است. ضمنا لزوما كتاب اشانتيون از نظر موضوعي با محصول خريداري شده ي شما يكسان نيست.

نكته: مشتري گرامي فروش اين محصول توسط ما به معني تاييد يا رد محتواي آن نمي باشد و ما در قبال محتويات نرم افزار مسئوليتي نداريم.

تذكر: مشتري گرامي به اطلاع مي رسانيم وقتي شما يك سفارش اينترنتي ثبت مي كنيد، 4 گروه درگير مي شوند. فروشنده، بازارياب،اداره پست و سايت ارائه دهنده ي خدمات فروش. در صورتي كه شما سفارشي مزاحم ثبت كنيد، باعث دو اتفاق خواهد شد: 1- اتلاف وقت و هزينه از 4 گروه 2- در صورت برگشت خوردن كالاي ارسالي هزينه پستي و خسارات وارده به همراه ماليات متعلقه از حساب فروشنده و بازارياب كسر مي شود.لذا خواهشمند است نسبت به سفارش اينترنتي تعهد و دقت كافي را داشته باشيد.

خريدي به يادماندني براي شما آرزومنديم.
ارادتمند
تيم فروش فروشگاه

روش خرید: برای خرید آموزش جامع نرم افزار رافع 7 و تكميل اظهارنامه مالياتي - اوريجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

خرید آموزش جامع نرم افزار رافع 7 و تكميل اظهارنامه مالياتي - اوريجينال


 

حسابدار بازديد : 222 سه شنبه 02 خرداد 1391 زمان : 6:17 نظرات ()

تعداد صفحات : 4

تبليغات
موضوعات
  • فروشگاه اينترنتی
  • لينک دوستان

    نظرسنجي
    شما دوست دارید به کدام موضوع بیشتر پرداخت شود؟